Verslag Haringavond
Op maandag 22 juni hebben we onze traditionele jaarlijks Haringavond gespeeld. De Haringavond is een van de speciale wedstrijden die wij elk jaar organiseren.
Voor de oorsprong van de Haringavond moeten we ongeveer 12 jaar terug in de geschiedenis van de Herenavond. Toen Frank van der Pieterman gewoon,
net als jullie, een deelnemer aan de Herenavond elk jaar iedereen te trakteren op een Hollandse Nieuwe en een glaasje Korenwijn. (De Korenwijn is er de laatste jaren wegens budgettaire redenen afgevallen).
Hij heeft dit tot zijn overlijden in 2018 volgehouden, en zo was er dus een traditie geboren.
Na zijn overlijden hebben diverse mensen, Herman Romijnders, Tom van der Wijst en Arthur Roelofs ervoor gezorgd dat de commissies deze mooie traditie als eerbetoon aan Frank van der Pieterman konden voortzetten. Wat natuurlijk een prachtig gebaar is van deze weldoeners.
Wij hopen dan ook dat we deze traditie de komende jaren kunnen blijven voortzetten
.
